wtorek, 18 marca 2014

Organizacyjny

       Nie którzy mi pisali, że lubią najpierw włączać piosenki, a później czytać. Jednak denerwuję ich, że są w pewnym momencie, a piosenka się kończy więc stawiła odtwarzać  u góry wystarczy wcisnąć play, a muzyka, która była w postach będzie automatycznie się przeskakiwać. Skoro już piszę chciałam was powiadomić, że w nie długo pojawi się kolejny rozdział nie wiem czy jeszcze w tym tygodniu czy już następnym. Musicie mi wybaczyć. Jednak nie łatwo jest pogodzić pracę, szkołę i życie towarzyskie do tego prowadzić bloga i dodawać rozdziały co dwa dni. Proszę was nie atakujcie mnie wiadomościami chociaż wszystkie czytam. Dodam kiedy będę mogła posiedzieć i coś napisać. Skoro nie możecie się doczekać między czasie w wolnej chwili możecie posłuchać radia:

- http://radiors.pl/#disco

A zwłaszcza prezenterki Asiulaaa której całego serca pozdrawiam i całuję....

- http://www.discoparty.pl/

Tutaj wam polecam prezenterów: Talib, Alex, Dj Gold, Gosiaa, Micu, Spiker

Zresztą wszyscy w tych radiach są fajnych i chętnie czytają pozdrowienia... Słucham najczęściej tych, a ci są pogrubień staram się, żadnej audycji ich nie przegapić...


1 komentarz:

  1. Boże dziewczyno dzięki tobie na nowo pokochałam disco polo, a Talib i Micu mają na prawdę seksowne głosy... Szczerzę według mnie nic się nie stało, że tak rzadko dodajesz sama mam bloga i wiem jak to jest z tą weną...

    OdpowiedzUsuń